Hvert år holder vi Lucia i kajak den 13. december som en helt særlig vintertradition fra Kayak Bar.
Til Santa Lucia den 13. december samles vi til et smukt kajakoptog gennem Københavns kanaler, hvor de dekorerede kajakker lyser op i vintermørket og skaber en stemningsfuld oplevelse i byen.
Alle er velkomne til at deltage – enten i kajak eller fra bredden, hvor man kan opleve optoget på tæt hold.
Efter turen samles vi på Kayak Bar til en hyggelig og festlig aften med venner og familie, varme drikke, god mad og ægte julestemning.